fbpx

Miért elengedhetetlen az online jelenlét?

Webp.net-compress-image (7)

Hogyan is gondolkodik egy mai ember?

Tegyük fel, hogy van egy fodrászatunk.
Te hogyan keresnél egy fodrászt miután új városba költözöl?
Felmész például a Google-re és rákeresel, hogy fordrász Szegeden. Ilyenkor általában kiad pár százezer eredményt, de Te csak maximum az első hármat nézed meg. Felméred őket, összehasonlítod, majd amelyik a legszimpatikusabb, ott foglalsz időpontot.

mobil optimalizáció

De van egy fodrászat, ami sokkal jobb!

Mesterfodrászról van szó, rengeteg versenyen vesz részt minden egyes évben. Minden ügyfele odáig van érte és csak ajánlani tudják!
Mégis a másik fodrászhoz foglaltál időpontot.
Miért?
Mert ő volt jelen online. Ennyire egyszerű. A digitalizáció korában mindenki online keresi a neki megfelelő szolgáltatást. Online akarunk időpontot foglalni, terméket vagy taxit rendelni bármilyen kontakt nélkül, mert ez a legegyszerűbb és leggyorsabb.

Mit hibáznak sokan?

Az vitathatatlan, hogy a versenytársaid mérföldekkel előtted vannak, ha ők jelen vannak online, Te meg nem. Ezt sokan rossz irányból közelítik meg. Ez sokkal többet jelent, mint egy üzleti Facebook profil, vagy egy átlagos weblap. Az, hogy van egy weblapod, még nem garantálja, hogy sikeres leszel, hanem csak segít elérni a célod egy hihetetlenül összetett szerkezetben. Ebből szeretnék bemutatni hármat.

1. Modern weboldal

A weboldalad a vállalkozásod portfóliója. Ha nem igényes, hanem összecsapott, “csak legyen valami” alapon csinálod, többet ártasz, mint segítesz magadnak. Ezáltal kontraproduktív hatást érsz el. Az első benyomás rendkívül fontos, nem szabad elhanyagolnod a technika fejlődését. Egy 10 éves weboldal nem fogja a mai igényeket kielégíteni, hiszen  régi stílusú, nem aktuális  és nem újul meg. Esetleg azt is hihetik, hogy bezártál, hiszen miért ne foglalkozna egy minőségi vállalkozás a saját weboldalával? Azt meg senki se teheti meg, hogy ilyen okból veszítsen vásárlót.

2. Minden eszközre optimalizált weboldal

Nincs is annál bosszantóbb, amikor megnyitsz egy weboldalt a mobilodról és mindent fel kell nagyítanod. Miután mire megfelelőre nagyítottad az oldalt, hogy el tudd olvasni, nem látod a tartalom többi részét.
Idegesítő, nemde?
Ugyanezt gondolja az ügyfeled is. Lehet emiatt nem is akarja a saját idejét húzni, hanem rákattint a következő oldalra, ahol már kellemesen mobil optimalizált kialakítás van. Nem engedheted meg magadnak, hogy ilyen probléma miatt a konkurenciát válassza az ügyfél.

weboldal készítés
webdesign
weblap készítés

3. Összekötés a közösségi médiával

Tegyük fel, hogy van egy szuper weboldalad, ami teljesen reszponzív. Bármilyen eszközről nyitod meg, mindig tökéletes a design és a tartalom is.
Tedd fel magadnak a kérdést. Hol tölt a mai ember rengeteg időt?
Hát persze, hogy a közösségi média különböző platformjain. Szórakozásra, információszerzésre és kapcsolattartásra használja az ember. Ma már nem csak a barátaidat követed Te sem, hanem a kedvenc kávézód, éttermed, konditermed. Miért ne akarnák az emberek a Te vállalkozásodat is követni?
Ugye rendszeresen gyártasz tartalmat a közösségi médiára?
Itt a legkönnyebb személyessé tenned a vállalkozásodat. Kötődni fognak hozzád, új potenciális embereket érhetsz el, a meglévő köröddel pedig szorosabb kapcsolatot tudsz kialakítani. Kétirányú kommunikációt építhetsz ki, hiszen a weboldalad általában arról szól, hogy bemutatod magad. A közösségi médián pedig hozzászólhatnak a képeidhez, könnyedén tudsz a kérdéseikre válaszolni.

Tetszett a bejegyzés? Oszd meg a barátaiddal is!

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email