Azt érzed már nem tudsz több felé szakadni?
Szolgáltatóként egyszerre számtalan dologra kell figyelni. Feltételezzük, hogy személyi edző vagy. Aktuálisan van egy ügyfeled, akire figyelni kell, nehogy megsérüljön edzés közben. Közben megcsörren a telefon egy későbbi vendégtől, hogy át kéne szervezni a mai edzését, mert közbejött egy váratlan program. A főnöködnek is segítségre van szüksége, Te meg azt se tudod, most melyikre koncentrálj.

Erre mi lenne a megoldás?
2021-ben nagyon gyakori, hogy nem személyesen, vagy telefonon foglalsz időpontot. Szimplán csak megkeresed az adott vállalkozás weboldalát (Persze ha van. Olvastad már a cikkemet, ahol elmondok 3 tippet, miért kell jelen lenni online?), és egyszerűen egy űrlap vagy naptár segítségével lefoglalod a számodra jó időpontot.
És ez miért jobb, mint a régi módszer?
- Nem kell várnod, mire eléred az adott személyi edzőt, kozmetikát, fodrászatot , stb., hanem szimplán a weboldal felajánlja a szabad időpontokat, te pedig kiválasztod a megfelelőt. Nem kell találgatni, hogy mikor jó a szolgáltatónak, neki pedig nem kell taktikázni, hogy mikor is lehet jó az Ügyfélnek.
- Leveszel egy plusz feladatot a válladról, hiszen ez a rendszer autómatán működik a háttérben. Neked nem kell vele foglalkoznod, a rendszer csinálja a dolgát a nap 24 órájában. Az Ügyfél foglalhat időpontot ebédidőben amikor te sem a telefonodat figyelnéd, vagy az éjszaka közepén, amikor pihennél.
- Az autómatikus rendszerrel, ahogy említettem, nem kell foglalkozni (legalábbis lényegesen kevesebbet). Ha időpontot csak a weboldalodon tudnak kérni, muszáj ellátogatniuk. Tegyük fel, hogy egy új terméket vagy szolgáltatást mutatnál be. Így, ha kiemeled a weboldaladon akár egy felugró hirdetéssel, akár az foglaló naptár felett, az Ügyfél látja az új terméket. Saját oldaladon belül reklámozod magad, így eljut hozzá anélkül, hogy fizettél volna marketing költséget.
Ha sikerült megszabadulni a sok telefon csörgéstől...

Az aktuális Ügyfeled a figyelmed 100%-át tudja élvezni, hiszen nincsen az a zavaró tényező, hogy a következő Ügyfél félbeszakítana egy hívással. Ezáltal, hogy te is nyugodtabban végzed a feladatot, magasabb minőségben mint valaha, az Ügyfeleid sokkal elégedettebbek lesznek. És mit csinál egy elégedett Ügyfél? Törzsvendéggé válik, és ajánlani fog másoknak. Hiszen mindenki szereti, ha többet kap az átlagnál. Mindenki jól jár. Az Ügyfél is, Te is.
Már csak egy kérdésem van...
