fbpx

A sikeres vállalkozói weboldal kulcsa

Sikeres Vállalkozói Weboldal (1)

Idézzük fel mi egy weboldal legfontosabb feladata?

web_developer

A vevőszerzés!

Mit keresel, amikor egy vállalkozás weboldalát látogatod?
A szolgáltatást, amit kínálnak. Legyen szó akár webdesign készítésről, akár taxi szolgáltatásról, vagy edzőteremről. Ha felkeresed egy vállalkozás weboldalát, egy bizonyos szolgáltatást keresel.
Mutasd meg nekik, hogy az adott téma, szolgáltatás szakértője vagy.  Ha azt érzi, te tényleg érted a dolgod, azt látja jó helyen jár, nem fog tovább keresni.
Ez a sikeres vállalkozói weboldal első kulcsa!

add to cart

A weboldalad legyen felhasználóbarát

Mire is gondolok ezzel?
Te sem szereted, ha keresgélni kell a menüt, minden pontnak van 3 almenüje. Törnöd kell a fejed, vajon hol is lehet az a szolgáltatás, vagy melyik menüpont alatt keressem a referencia munkákat.

2. pont, (amit a Google is nagyon szigorún vesz) hogy reszponzív-e a weboldal.
Mit is jelent ez?
Azt, hogy bármilyen készülékről, bármekkora képernyőn mindig tökéletesen jelenik meg a tartalmad. Te is idegesítőnek találod, amikor nincs a mobilodra optimalizáva és folyamatosan nagyitanod kell a tartalmat, igaz? Az Ügyfeleid is ugyanezt  gondolják!

design tools

A szolgáltatásaid részletes bemutatása

Itt a legfontosabb feladatot az, hogy meggyőzd arról ismét, hogy a szakirányod szakértője vagy. Ismered a szolgáltatás minden egyes részét, nagyon ritkán tudnak neked újat mutatni. Viszont nyitott szemmel jársz mindig, hiszen az igények változnak. Naprakész vagy a legújabb trendekkel, azonban sose felejted el az alapokat.
Alaposan bemutatod a szakterületed, azt is elmondod neki, amire nem is tudta, hogy kíváncsi. Az Ügyfél fejével kell gondolkodni, és úgy leírni, hogy Ő is megértse. Ne feledd, Ő nem a szakértője ennek a témanak!

Referencia munkák / Portfólió

Miután nem lépett vissza, miután megnyitotta az oldalad, a szolgáltatásaid is elkezdte nézegetni, viszont még mindig hiányzik neki valami. Valami, amivel teljes bizalmat tudna neked szentelni. Ezek a referenciáid lesznek! Ezzel tudod a hitelességedet megtöbbszörözni. Szuper, ha a szolgáltatásaidnál írsz arról, hogy személyi edző vagy, viszont mennyivel jobb, ha be is mutatsz testátalakulásokat! Vagy ha fodrász vagy, előtte-utána képeket! Máris sokkal közelebb érzi magát az Ügyfél, a bizalma is megnőtt feléd! Ne feledd, a weboldalad arra van, hogy bemutasd a vállalkozásod és a munkáidat is!

portfolio_website

Kapcsolati űrlap és CTA gombok

A kapcsolati űrlap szerintem egyértelmű. Azért kell, hogy elérhessenek az Ügyfeleid. Persze ki tudják másolni az email címed és külön megkeresni, de minél kevesebb teendővel kell téged elérnie, annál nagyobb a konverzió esélye. Így próbáld felépíteni a weboldalad, amikor tervezteted!
De mi is a CTA gomb?
Azt jelenti, hogy Call to action! Ez ösztönzi, hogy vásáróljon, időpontot foglaljon, konzultációt igényeljen. Ennek egy feltűnő, gombnak kell lennie. Egy taktika, amikor ezeket is tervezed: Ne egy CTA gombot helyezz el az esetek többségében, hanem kettőt.
Miért?
Ha csak 1 van, a látogató azon gondolkozik, hogy rányomjon, vagy ne nyomjon. Amikor kettő van, azt teszi fel magának, hogy melyikre nyomjon? Így növelve a konverziók számát a weboldaladon.

done

Akkor mi elengedhetetlen egy vállalkozás weboldalán?

  • Tudassa, hogy a szolgáltatás szakértője vagy
  • Legyen felhasználóbarát, könnyen lehessen navigálni
  • Részletesen mutasd be, mivel is foglalkozol, viszont mindenkinek érthető legyen (Ne felejtsd, az Ügyfél nem szakértője a témának)
  • Az előző munkáidnak szentelj egy referencia / portfólió szekciót a hitelességed többszörözéséért
  • Legyen egyszerű felvenni veled a kapcsolatot egy űrlapon keresztül
  • Használd jól  a CTA gombokat, alkalmazd a fentebb említett technikát

Tetszett a bejegyzés? Oszd meg a barátaiddal is!

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email